Feb 17, 2011

awk akan slamanya begitu!

kami di gelar tuuttt!!!

hahahahaha~

saya nk tergelak sebenarnya....

agenda apakah yang di atur oleh wanita ini??

topik utama, kutuk mengutuk??....

siapa yg mengutuk siapa???

xsedarkah diri penah mengutuk kawan baik sendiri berbakul- bakull dahulu..

kemudia mencetus pergaduhan besar di kalangan mereka-mereka...

dulu saya hanya pemerhati..

melihat dan menilai dari jauh...

tapi sekarang...diri saya yang terkena...

tidak sedarkah pompuan itu??

ketika dulu....terkontang kanting sendirian...di pinggirkan...tiada siapa memandang...malahan tiada yang nak meyapa...

kenapa datang dalam hidup KAMI?? membawa muke simpati???

sehingga kami bersimpati..dan menerima kau sbgai kawan..

tapi akhirnya,,,spti yang saya sangka..kau jadi lawan....

semua terbongkar...kau rupanya sampah yang terselindung di tempat yang wangi...

berlindung di sebalik  sesuatu yang sempurna

sampai bilakah nak berubah??

saya pon xtahu..

lihatlah naseb mangsa seterusnya.......

0 budak chomey!!: