Jul 9, 2011

gegar KL

esok, mesti kecoh KL sbb ade perhimpunan BERSIH
jalan semua di tutup, 
polis di merata2 tempat

cmane nak soping??
xperlu..para peniaga dn para permbeli sekalian.
duk je kat rumah
rehat kan badan, betulkn tulang

anda dpt cuti freeee punye,,
susa mau cuti bukan??

kesiann
Malaysia dah macam huru hara sbb politik
mmg di akui,
sistem demokrasi itu penting, utk mencari pemerintah yang sesuai
untuk majukan negara, majukan rakyat
tapi..kalo guna kan kuasa uttk kepentingan sendiri, rakyat merana..ape kes?

ade orang cakap ; "dulu tym mengundi sebok undi *** pastu at last nak tunjuk perasaan kat jalanan"
ok..aku no komen hokei.nanti komen lebih aku lak kene banned..


pendapat aku skrang cmni je la kot
aku xtahu siapa betul, dan siapa dalah

yang pasti yang  x bersalah menjadi mangsa, dan pesalah goyang kaki suke tgok orang lain jadi mangsa..



aku sokong sesape yang berniat BERSIH
dn bukan yang pergi perhimpuan BERSIH sbb  nak tunjuk perasaan

come on la..
kite bukan generasi dulu, pakai perasaan,
sila pakai otak..
jgn biar perasaan marah menguasai diri anda boleh?

smoga tiada peristiwa berdarah besokkk..
smoga negara Malaysia tidak darurat esok.


p/s : shafiq..sila jaga diri..



0 budak chomey!!: