Mar 26, 2012

duit dn money hohoo

semua org gila kalau di sebutkan pasal duit rite?
me too hahah
tapii bukan  bermakna aku materialistik hokai,,

dalam usia muda
ni la masanya untuk kite bekerja keras untuk mencari duit
yeela..sebelum kisah tua menjelma..
bila dh tua kite hanye menunggu hasil yang kite labur kan tym muda2 la kan
sekarang..sekadar ilmu saja x cukup broo..
pengalaman penting..skills pon penting..unique idea  lagi penting

cita2 mahu bukak biz sendiri 
walaupun ia sekadar kecil-kecilan 
xsalah sekadar mahu mencari pengalaman.

sebelum ni aku xpernah terdedah dgn alam pekerjaaan..
hanya bekerja dengan family biz saja

dn memang aku berasal dari family yang membuat biz..
jadinya...ayah aku sgt mendorong anak2 nya membuat biz sendiri..


tapi..
jgn terlalu fikirkan duit juga...kebahagian haruslah diutamakan..
ade duit, tetapi x merasa bahagia..ape guna?
okeyy tu la selalu shafiq nasihat kan aku..
i'ill remember...

belajar utk seimbangkan  mencari duit dn bahagia..
;)
peace..

sincerely;
R.S



0 budak chomey!!: